Foundationtest

Jag har väldigt svårt att hitta en foundation som passar mig perfekt, så därför tänker jag testa massa olika för att se vilken som passar bäst. Då kan jag likagärna skriva om det också ;)

Jag har testat Maybelline Liquid Mineral Foundation. Det är en foundation som finns i flera olika nyanser. Den ska vara väldigt bra eftersom den är snäll mot huden.

När jag applicerade foundationen så blev jag väldigt nöjd med resultatet. Färgen blev perfekt och ser väldigt naturlig ut MEN den är otroligt oljig! Jag blev väldigt blank i hela ansiktet och inte ens puder tog bort det. Väldigt synd eftersom foundationen annars var väldigt fin på. Jag kommer nog inte att köpa den igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0